Dacă deții sau administrezi un business, indiferent de mărimea sa, poziția pe piață și domeniul de activitate, cu siguranță experiența ultimilor ani, de la pandemia de coronavirus și razboiul desfășurat practic la granițele noastre și până la criza economică globală care se tot anunță, te-a învățat să fii extrem de prevăzător, poate chiar circumspect, în ceea ce privește investițiile realizate.
Totuși, unele dintre acestea sunt mult mai inspirate și rentabile decât altele, iar un exemplu foarte relevant în direcția respectivă îl reprezintă un curs de public speaking pentru angajații tăi. Citind articolul în continuare, vei afla care sunt beneficiile sale, pentru afacerea ta, în termeni de notorietate și profit, pe termen scurt, mediu și lung.
Contrar credinței populare, nu există oratori înnăscuți, ci doar oameni care și-au descoperit această vocație, au exersat-o mult și au cizelat-o în cadrul unui curs public speaking. Tracul inițial este de departe cel mai mare impediment, atât la propriu, cât și la figurat, însă un trainer cu adevărat profesionist îi va învăța chiar și pe cei mai timizi cum să îl depășească și să-și atingă potențialul real. Apoi, urmează etapa „tehnică” a construcției discursului, în mod structurat și organizat, folosind instrumente specifice pentru interacțiunea cu publicul și transmiterea cât mai eficientă a ideilor cheie către acesta.
Un curs de public speaking, precum cel susținut la Brightway®️, companie cu o vechime de aproape 20 de ani în crearea și punerea în aplicare a programelor de dezvoltare personală și profesională, se adresează tuturor celor care doresc să țină speech-uri într-o manieră desăvârșită, să creioneze prezentări interesante și să dea mai departe mesaje de impact, către audiența targhetată. Astfel, funcția și fișa postului sunt mai puțin importante, ceea ce contează este faptul că, printr-o comunicare clară, se pot obține mult mai ușor avantajele vizate.
Un discurs memorabil poate crește rata de conversie a firmei!
Pentru participanți în sine, un curs de public speaking oferă instrumentele necesare în structurarea discursului, gestionarea emoțiilor și blocajelor, comunicarea inspirațională a mesajelor și schimburile pe direcția scenă-auditoriu (și vice versa). Pe de altă parte, câștigurile organizației din care fac parte noii oratori sunt următoarele: creșterea notorietății și îmbunătățirea imaginii în piață, o rată de conversie mai ridicată (întrucât partenerii comerciali vor fi convinși mai ușor), claritate mai mare în ședințele interne (comunicarea în cadrul companiei va fi înlesnită), utilizarea resurselor umane la potențialul maxim.
Prin urmare, un curs public speaking se poate transforma, cu o investiție insignifiantă, pe parcursul câtorva luni, într-un „asset” inestimabil, pe termen mediu și lung. Indiferent de valoarea și calitatea produselor ori serviciilor pe care le comercializezi, în cadrul afacerii tale, dacă acestea nu ajung să fie cunoscute, să convingă și să fie achiziționate, în cele din urmă, de potențialii clienți, rezultatul nu are cum să fie unul pozitiv.
Persuasiunea are un rol crucial în orice tranzacție, însă această însușire nu trebuie să se afle exclusiv în apanajul antreprenorilor, ci și al subalternilor săi, spre exemplu oamenii de vânzări sau șefii diferitelor departamente. Prin urmare, îți recomandăm un asemenea training și îți urăm mult succes!